martes, 9 de mayo de 2023

Ficha 5

 

Ficha 5: A RELACIÓN DOS SEXOS A TRAVÉS DA TECNOLOXÍA

Nesta quinta ficha os obxectivos son:

  • Potenciar a actitude crítica e reflexiva na toma de decisións.
  • Posibilitar un uso da tecnoloxía dun xeito responsable e positivo.
  • Reflexionar sobre o uso da tecnoloxía nas relacións persoais.

Foi impartida durante o mes de marzo polos docentes: Sara Pajón Soto, profesora do departamento de Francés, Carlos MontesMónica Picos, profesores do departamento de Tecnoloxía.

Na clase de francés segunda lingua estranxeira desenvolvéronse unha serie de actividades que nos permitiron abordar as relacións dos e das adolescentes coas novas tecnoloxías.

En primeiro lugar, dedicamos unha primeira sesión a introducir os conceptos de acoso e ciberacoso, posibilitando que o alumnado aportase os seus coñecementos sobre o tema e aclarando as súas dúbidas. Para iso fixemos unha posta en común inicial, que representamos na pizarra, como se mostra na seguinte imaxe:

Unha vez definidos os conceptos e aclaradas as dúbidas, valoramos posibles maneiras de protexerse en internet en xeral e nas redes sociais en particular, para o que o alumnado propuxo varias ideas, logo postas por escrito en forma de traballo. Velaquí algunhas das súas propostas:

  


   

Na clase de Educación dixital a actividade desenvolveuse en dúas partes:

1. Reflexión e diálogo a través dun documento con vídeos e preguntas onde se presentan situacións a partir das que establecer un debate na aula. (enlace ó documento). Tratáronse:
  • As diferenzas entre a comunicación oral e a comunicación a través das redes sociais. Destacouse a importancia do tono de voz, a expresión e o contacto físico como vantaxes da comunicación en persoa e as diferentes interpretacións que se poden facer dunha mesma conversa e que pode levar a malos entendidos nas redes sociais.
  • A importancia que se lle da, en xeral, ó “doble-check” en whatsapp.
  • A privacidade dos datos persoais/contraseñas.
  • Repasamos conceptos como ciberbulling e sexting así como a influencia que pode ter a pornografía a través de Interet na vida afectiva real.

2. Elaboración de carteis informativos sobre as reflexións feitas na sesión anterior. Algúns dos traballos son:

            
   

   

   

No hay comentarios:

Publicar un comentario