Ficha 5: A RELACIÓN DOS SEXOS A TRAVÉS DA TECNOLOXÍA
Nesta quinta ficha os obxectivos son:
- Potenciar a actitude crítica e reflexiva na toma de decisións.
- Posibilitar un uso da tecnoloxía dun xeito responsable e positivo.
- Reflexionar sobre o uso da tecnoloxía nas relacións persoais.
Foi impartida durante o mes de marzo polos docentes: Sara Pajón Soto, profesora do departamento de Francés, Carlos Montes e Mónica Picos, profesores do departamento de Tecnoloxía.
Na clase de francés segunda lingua estranxeira desenvolvéronse unha serie de actividades que nos permitiron abordar as relacións dos e das adolescentes coas novas tecnoloxías.
En primeiro lugar, dedicamos unha primeira sesión a introducir os conceptos de acoso e ciberacoso, posibilitando que o alumnado aportase os seus coñecementos sobre o tema e aclarando as súas dúbidas. Para iso fixemos unha posta en común inicial, que representamos na pizarra, como se mostra na seguinte imaxe:
Unha vez definidos os conceptos e aclaradas as dúbidas, valoramos posibles maneiras de protexerse en internet en xeral e nas redes sociais en particular, para o que o alumnado propuxo varias ideas, logo postas por escrito en forma de traballo. Velaquí algunhas das súas propostas:
Na clase de Educación dixital a actividade desenvolveuse en dúas partes:
1. Reflexión e diálogo a través dun documento con vídeos e preguntas onde se presentan situacións a partir das que establecer un debate na aula. (enlace ó documento). Tratáronse:
- As diferenzas entre a comunicación oral e a comunicación a través das redes sociais. Destacouse a importancia do tono de voz, a expresión e o contacto físico como vantaxes da comunicación en persoa e as diferentes interpretacións que se poden facer dunha mesma conversa e que pode levar a malos entendidos nas redes sociais.
- A importancia que se lle da, en xeral, ó “doble-check” en whatsapp.
- A privacidade dos datos persoais/contraseñas.
- Repasamos conceptos como ciberbulling e sexting así como a influencia que pode ter a pornografía a través de Interet na vida afectiva real.
2. Elaboración de carteis informativos sobre as reflexións feitas na sesión anterior. Algúns dos traballos son:
No hay comentarios:
Publicar un comentario